вторник, 24 ноември 2009 г.

Денонощен гласов портал в услуга на гражданите – на тел. 058/690 230 и 058/ 690 231

Сall-центърът създава подходяща иновативна среда за достъп на гражданите до актуална информация за предоставяните услуги. С изграждането му, администрацията осигурява качествено, бързо и прозрачно обслужване и значително подпомага населението в селските райони и гражданите в неравностойно положение, като предоставя необходимата им информация посредством най-използваното комуникационно средство - телефона.

Изграденият Сall- център в Областна администрация - Добрич ще позволи високо ниво на прозрачност при предоставянето на информация, съпричастност на обществеността в решаването на различни проблеми при минимално изразходване на време, средства и усилия както от страна на заинтересованите граждани, така и за самата админинстративна структура.

С изпълнението на проекта се постига самоинициативност и съпричастност на населението към дейностите на Областна администрация - Добрич, която работи в посока непрестанно подобряване на достъпа на гражданите и бизнеса до предоставяните административни услуги при пълна прозрачност, откритост, компетентност и ефективност.

www.dobrich-governor.org